Search

تالار گفتمان (مشاوره رایگان)

Please or عضویت to create posts and topics.

دیسک گردن وکمر

با سلام و احترام
آقای دکتر من خانم 22 ساله هستم و از 16 سالگی دیسک گردن داشتم با درد قسمت گردن کتف و دست چپ در آن زمان به دکتر در شیراز مراجعه نمودم و گفتن نیازی به عمل نداری (شایان توجه می باشد که در MIR مهره های کمر هم مشکل داشتن اما دردی نداشتم ) لذا درمان دارویی رو شروع کردم ، درد التیام پیدا کرد امام مشکل دیسک گردنم مرتفع نشد .

مجدداَ دو سال بعد با علائم قبلی ولی شدید تر به دکتر مراجعه نمودم و گفتن نیاز به عمل داره و با توجه به اینکه من از عمل میترسیدم عمل نکردم و با جستجو به دکتر متخصص کایرو پراکتیک مراجعه و 10 جلسه درمان را شروع کردم و باز درد التام پیدا کرد .

مجدداَ و برای بار سوم در زمان بارداری درد های فوق الاشاره بازگشت و با مراجعه به متخصص مغزو و اعصاب و MRI مجدد تشخیص به عمل بعد از دوران بارداری داده شد . (تصویر پیوستی )

در حال حاضر مدت یک هفته است که کمرم درد می کنه و درد به ناحیه باسن و پای سمت چپ کشیده میشه به حدی که توان نشستن ندارم و کارهای روزمره نیز نمی توانم انجام دهم ولی متاسفانه MIR کمر را ندارم .
با عنایت به موارد اعلامی خواهشمند است من را راهنمایی بفرمائید .سپاس بیکران از صبر و حوصله جنابعالی از مطالعه مطالب و پرونده من .

فایل های آپلود شده:
  • دسترسی به آپلود نیاز به ورود دارد.
Search